surprise party nummer2!! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Jacqueline Wondergem - WaarBenJij.nu surprise party nummer2!! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Jacqueline Wondergem - WaarBenJij.nu

surprise party nummer2!!

Door: Jacqueline Wondergem

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

29 Januari 2013 | Nederland, Middelburg

Jaaaaaaa! alweer een Suriprise party. Het was echt super. Ik kwam niets vermoedend thuis van een etentje met mijn broer, en SURPRISE! al mijn lieve vrienden en familie stonden mij op te wachten. En wederom wist ik van niets!
Bedankt dat jullie er allemaal waren.

Gister ben ik naar Amsterdam geweest om mijn visum op te halen bij het consulaat van Suriname. Wanneer ik in Suriname aankom moet ik dit gelijk verlengen..

Ik ben de laatste dagen hier in Nederland nog van alles aan het regelen voor school en voornamelijk aan het bekijken wat ik allemaal UIT mijn koffer kan halen i.p.v in mijn koffer doen, aangezien ik vorige week al over het max. gewicht van mijn koffer zat. haha!

Ik vlieg a.s. zaterdag om 11.45 uur
Wanneer ik in Paramaribo aankom heb ik 4 uur verschil met Nederland. Het is daar 4 uur vroeger.

Mijn adres straks is:
Mozartstraat 118
tourtonne 3
Paramaribo
Suriname

Liefs en mijn volgende verhaaltje komt vanuit Paramaribo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Actief sinds 02 Jan. 2013
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 9843

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 30 Mei 2013

Paramaribo

Landen bezocht: