Surprise party - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Jacqueline Wondergem - WaarBenJij.nu Surprise party - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Jacqueline Wondergem - WaarBenJij.nu

Surprise party

Door: Jacqueline Wondergem

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

05 Januari 2013 | Nederland, Middelburg

Oke, het begin van mijn avontuur naar Suriname is natuurlijk het afscheid nemen van mijn lieve vriendinnetjes/zus! Vanmiddag zou ik samen met Geer gaan lunchen in de stad, om 11 uur stuurt ze nog een whatsapp. over een uurtje hier hé ?! Jaaahaa. om 5 voor 12 sta ik nog onder de douche en om iets voor half 1 kom ik bij Geer aan. Snel, kom we gaan zegt ze nog, waarom doet zij ineens zo gehaast??
Ze moest nog even een bon halen bij de honey pie en ik loop niets vermoedend mee, wanneer we binnen komen zitten mijn vriendinnetjes met ze alle aan een tafel te wachten! SURPRISE! Zij zaten al vanaf 12 uur op mij te wachten.. ahumm sorry(A)
We hebben een hele gezellig en leuke high tea gehad.
Bedankt lieverds! ik ga jullie heel erg missen.

  • 06 Januari 2013 - 19:42

    Tirza:

    We gaan jou ook missen!
    Ben nu al benieuwd naar al je verhalen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Actief sinds 02 Jan. 2013
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 9837

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 30 Mei 2013

Paramaribo

Landen bezocht: