Wat gaat de tijd snel! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jacqueline Wondergem - WaarBenJij.nu Wat gaat de tijd snel! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jacqueline Wondergem - WaarBenJij.nu

Wat gaat de tijd snel!

Door: Jacqueline Wondergem

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

15 Maart 2013 | Suriname, Paramaribo

Lieve allemaal,
Ik dacht ik zal nog eens een update doen hoe het hier allemaal gaat.

Volgens de meeste Surinamers is de droge tijd nu aangebroken, het was moeilijk te oordelen zeiden ze! Het is in ieder geval lekker weer! Elke dag 32 graden is prima uit te houden.

Vandaag ben ik op schoolreisje geweest met mijn klas, afgelopen week heb ik een weekje in groep 1 gestaan, was een leuk weekje. We krijgen veel verantwoordelijkheid op stage en het wordt ook steeds leuker. Ik heb nu bijna in alle kleuterklassen gestaan.

Van het weekend vieren we de verjaardag van Kelly, wordt een leuk feestje!

Volgende week donderdag komen mijn ouders aan, dus kan ik hen rondleiden in Paramaribo.
Ik heb de afgelopen tijd geen tripjes meer naar de binnenlanden gedaan maar volgend weekend ga ik met mijn ouders nog een aantal mooie plekken bekijken.

Oma Gerda, alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

Liefs uit Paramaribo




  • 26 Maart 2013 - 20:24

    Henriëtte:

    Ha Jacqueline,

    hoe is het nu je ouders er zijn? Wel bijzonder dat ze een kijkje kunnen nemen in jullie nieuwe wereld om het zo maar eens te zeggen. En jij kunt ze nu alle plekken laten zien waar je het over had in je verhalen ;) Veel bezoek nu ineens, met Francis er ook nog bij. Die had alleen maar positieve berichten over jullie en vanuit het SPI, leuk om te lezen.

    Veel plezier nog met je ouders, of wanneer gaan ze weg? Misschien zijn ze ondertussen al weer bijna in Nederland? Vorige week donderdag vertrokken begreep ik. Ik heb ook nog even met Hans Reijnierse gesproken over internationale zaken en toen hoorde ik dat dat jullie buurman is. Klein wereldje ;)

    Groeten,

    Henriëtte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Actief sinds 02 Jan. 2013
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 9814

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 30 Mei 2013

Paramaribo

Landen bezocht: